OBCHODNÍ PODMÍNKY
NEO FINANCES Education s.r.o.
pro produkt NEO licence
1. Obecná ustanovení
1.1. Tyto obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) společnosti NEO FINANCES Education s.r.o., IČ 046 29 850, se sídlem Václavské náměstí 806/62, Nové Město, 110 00 Praha 1 (dále jen „prodávající“) upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé na základě kupní smlouvy (dále jen „smlouva“) uzavírané mezi prodávajícím a jinou fyzickou nebo právnickou osobou (dále jen „kupující“) prostřednictvím rozhraní webové stránky http://mojeneo.cz (dále jen „webová stránka“), či v souvislosti s takovou smlouvou.
1.2. Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí smlouvy. Odchylná ujednání smlouvy mají přednost před ustanoveními těchto obchodních podmínek.
1.3. Smlouva je uzavírána v českém jazyce.
1.4. Znění obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti dřívějšího znění obchodních podmínek. Pro prodávajícího i kupujícího je závazné znění obchodních podmínek uvedené na webových stránkách prodávajícího v den, kdy kupující učiní objednávku (dojde-li ke změně obchodních podmínek v průběhu dne, platí pro daný den pouze v případě, že jsou na stránkách zveřejněny před šestou hodinou ranní).
2. Uzavření smlouvy
2.1. Předmětem smlouvy je služba - nehmotný produkt - tzv. NEO licence. NEO licencí se rozumí členství ve skupině NEO (NEO skupina je skupina tvořená obchodními společnostmi vlastněnými společností NEO FINANCES s.r.o., patří sem zejm. NEO FINANCES Academy s.r.o., NEO FINANCES Education s.r.o., NEO FINANCES Investments s.r.o., NEO FINANCES Reality s.r.o.). Zakoupením NEO licence získá kupující od prodávajícího členství ve skupině NEO, bude mu přiřazeno jedinečné číslo NEO licence a bude oprávněn využívat všech výhod s takovým členstvím spojených, zejména bude oprávněn využívat všech zvýhodněných nabídek a produktů skupiny NEO, bude mu zpřístupněn online přístup k portfoliu nabídek a produktů, webinářům zahrnujícím online vzdělávací program skupiny NEO v online členském systému skupiny NEO na webové stránce https://system.neofi.cz .(dále jen „NEO licence“)
2.2. Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání smlouvy. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením smlouvy (mj. náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí kupující sám.
2.3. Aktuální rámcový obsah a rozsah nabídky prodávajícího včetně cenových podmínek (uvedení kupní ceny jakožto jednorázové úplaty) za koupi NEO licence je zveřejněn na webové stránce www.mojeneo.cz. Aktuální rámcový obsah nabídky může prodávající měnit či doplňovat. Pro prodávajícího i kupujícího je závazný obsah nabídky prodávajícího uvedený na webové stránce www.mojeneo.cz v den, kdy kupující uzavře s prodávajícím smlouvu (dojde-li ke změně obsahu nabídky prodávajícího v průběhu dne, platí pro daný den pouze v případě, že je na stránkách zveřejněna před šestou hodinou ranní).
2.4. K uzavření smlouvy mezi prodávajícím a kupujícím k předmětu smlouvy (koupě NEO licence) musí být současně splněny dvě podmínky: 1)provedení závazné registrace na webové stránce http://www.mojeneo.cz, a 2) zaplacení kupní ceny.
2.5. Závaznou registrací se rozumí registrace kupujícího vyplněním přihlašovacího formuláře na webové stránce http://www.mojeneo.cz, kde je nutné uvést následující informace:
jméno, příjmení a rodné číslo,
kontaktní údaje: adresu trvalého bydliště, telefonní číslo a emailovou adresu,
s odesláním vyplněného formuláře potvrzením tlačítka „ZAKOUPIT NEO LICENCI S POVINNOSTÍ PLATBY“. Po provedení závazné registrace, tj. po odeslání vyplněného formuláře potvrzením tlačítka „ZAKOUPIT NEO LICENCI S POVINNOSTÍ PLATBY“ bude kupující přesměrován na webovou stránku obsahující výběr formy platby za koupi NEO licence, když bude mít na výběr provést platbu:
a) přes QR kód,
b) přes platební bránu GoPay.
2.6. Zaplacením kupní ceny jedním ze shora uvedených způsobů dochází k uzavření smlouvy. Uzavření smlouvy potvrdí prodávající e-mailem (z e-mailu: info@neofi.cz) zaslaným kupujícímu na e-mail uvedený v jeho závazné registraci. Současně budou kupujícímu do 7 dnů e-mailem předány přístupové údaje do členského systému NEO skupiny na adrese https://system.neofi.cz (přístupové jméno a heslo).
2.7. Kupující v postavení spotřebitele žádá tímto výslovně prodávajícího o poskytnutí plnění (NEO licence) před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy (ve smyslu § 1834 občanského zákoníku). Kupující bere tímto na vědomí, že dnem, kdy se poprvé kupující přes obdržené přístupové údaje, které obdržel do e-mailové schránky vyplněné při registraci, přihlásí do online členského systému NEO skupiny je služba považována za poskytnutou.
2.8. Kupující je při vyplňování registračního formuláře povinen uvádět správně a pravdivě všechny požadované údaje. V případě změny uvedených údajů je kupující povinen tyto oznámit prodávajícímu na e-mailové adrese info@neofi.cz.
3. Ochrana autorských práv
3.1. Přístupové údaje jsou určeny pouze pro osobní potřebu kupujícího a kupující má povinnost zabezpečit jejich ochranu a zabránit jejich zneužití třetími osobami. V případě, že přístupové údaje budou poskytnuty třetí osobě, a to i neúmyslným jednáním či opomenutím kupujícího, je prodávající oprávněn odstoupit od smlouvy, deaktivovat kupujícímu vstup do online členského systému NEO skupiny a kupující je povinen nahradit prodávajícímu vzniklou škodu.
3.2. Kupující bere na vědomí, že online členský systém skupiny NEO a přístupné materiály jsou dílem ve smyslu zákona č. 121/2000 Sb., o právu autorském, o právech souvisejících s právem autorským a o změně některých zákonů (autorský zákon), a jako takové podléhají ochraně tohoto zákona. Je zakázáno jakékoliv šíření materiálů či jejich poskytování třetím osobám bez souhlasu autora. Kupující není oprávněn materiály z členského online systému NEO skupiny stahovat a ukládat na svůj pevný disk či jakékoliv jiné off-line či online úložiště a zařízení, ani pořizovat jakékoliv kopie těchto materiálů, bez výslovného předchozího písemného souhlasu prodávajícího.
4. Právo kupujícího v postavení spotřebitele na odstoupení od smlouvy
4.1. Kupující, který je spotřebitelem, je v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku oprávněn odstoupit od smlouvy do 14 dnů od zaslání přístupových údajů, a to bez udání důvodu, pokud nebude v plnění poskytnuté služby již započato (nedojde k přihlášení do členského online systému NEO skupiny). Pro odstoupení lze využít standardizovaný formulář uvedený na webové stránce.
4.2. Odstoupení od smlouvy je kupující povinen prodávajícímu odeslat nejpozději poslední den lhůty na e-mail na info@neofi.cz. Prodávající následně deaktivuje přístupové údaje a nejpozději do 14 dnů vrátí kupujícímu veškeré peněžní prostředky, a to stejným způsobem, jakým je od kupujícího přijal. Prodávající je taktéž oprávněn vrátit plnění poskytnuté kupujícím i jiným způsobem, pokud s tím kupující bude souhlasit a nevzniknou tím kupujícímu další náklady.
4.3. Prodávající tímto výslovně poučuje kupujícího v postavení spotřebitele, že kupující jakožto spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy o poskytnutí služby v podobě NEO licence, jestliže bylo plnění v plném rozsahu poskytnuto, resp. pokud započalo s předchozím výslovným souhlasem spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, když poskytnutím plnění zaniká ve smyslu ust. § 1837 písm. a) občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy.
5. Práva z vadného plnění, reklamace
5.1. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů).
5.2. Prodávající odpovídá za to, aby služba neměla při poskytnutí vady a aby byla poskytnuta v souladu se smlouvou a zákonnými předpisy.
5.3. V případě, že služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou a zákonnými předpisy, má kupující právo uplatnit svá práva z vadného plnění. Kupující je v takovém případě povinen vadu služby prodávajícímu oznámit neprodleně poté, co vadu zjistí, na adrese info@neofi.cz. Kupující k oznámení přiloží potvrzení o úhradě ceny a popis vady. Neoznámil-li kupující vadu bez zbytečného odkladu poté, co ji mohl při včasné prohlídce a dostatečné péči zjistit, soud mu právo z vadného plnění nepřizná.
5.4. Je-li vadné plnění podstatným porušením smlouvy, má kupující právo
a) na odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci,
b) na odstranění vady opravou věci,
c) na přiměřenou slevu z kupní ceny, nebo
d) odstoupit od smlouvy.
Kupující sdělí prodávajícímu, jaké právo si zvolil, při oznámení vady, nebo bez zbytečného odkladu po oznámení vady. Provedenou volbu nemůže kupující změnit bez souhlasu prodávajícího; to neplatí, žádal-li kupující opravu vady, která se ukáže jako neopravitelná. Neodstraní-li prodávající vady v přiměřené lhůtě či oznámí-li kupujícímu, že vady neodstraní, může kupující požadovat místo odstranění vady přiměřenou slevu z kupní ceny, nebo může od smlouvy odstoupit.
Nezvolí-li kupující své právo včas, má práva dále práva jako při vadném plnění, které představuje nepodstatné porušení smlouvy.
Je-li vadné plnění nepodstatným porušením smlouvy, má kupující právo na odstranění vady, anebo na přiměřenou slevu z kupní ceny.
Dokud kupující neuplatní právo na slevu z kupní ceny nebo neodstoupí od smlouvy, může prodávající dodat to, co chybí, nebo odstranit právní vadu. Jiné vady může prodávající odstranit podle své volby opravou věci nebo dodáním nové věci; volba nesmí kupujícímu způsobit nepřiměřené náklady.
Neodstraní-li prodávající vadu věci včas nebo vadu věci odmítne odstranit, může kupující požadovat slevu z kupní ceny, anebo může od smlouvy odstoupit. Provedenou volbu nemůže kupující změnit bez souhlasu prodávajícího.
Kupující nemůže odstoupit od smlouvy, ani požadovat dodání nové věci, nemůže-li věc vrátit v tom stavu, v jakém ji obdržel. To neplatí,
a) došlo-li ke změně stavu v důsledku prohlídky za účelem zjištění vady věci,
b) použil-li kupující věc ještě před objevením vady,
c) nezpůsobil-li kupující nemožnost vrácení věci v nezměněném stavu jednáním anebo opomenutím, nebo
d) prodal-li kupující věc ještě před objevením vady, spotřeboval-li ji, anebo pozměnil- li věc při obvyklém použití; stalo-li se tak jen zčásti, vrátí kupující prodávajícímu, co ještě vrátit může, a dá prodávajícímu náhradu do výše, v níž měl z použití věci prospěch.
Neoznámil-li kupující vadu bez zbytečného odkladu (nejpozději do šesti měsíců od převzetí předmětu plnění) poté, co ji mohl při včasné prohlídce a dostatečné péči zjistit, soud mu právo z vadného plnění nepřizná. Jedná-li se o skrytou vadu, platí totéž, nebyla-li vada oznámena bez zbytečného odkladu poté, co ji kupující mohl při dostatečné péči zjistit, nejpozději však do dvou let po odevzdání věci.
5.5. V případě vzniku práva z vadného plnění kupujícímu, který je spotřebitel, může tento vytknout vadu, která se na věci projeví v době dvou let od převzetí.
Má-li věc vadu, může kupující, který je spotřebitelem, požadovat její odstranění. Podle své volby může požadovat dodání nové věci bez vady nebo opravu věci, ledaže je zvolený způsob odstranění vady nemožný nebo ve srovnání s druhým nepřiměřeně nákladný; to se posoudí zejména s ohledem na význam vady, hodnotu, kterou by věc měla bez vady, a to, zda může být druhým způsobem vada odstraněna bez značných obtíží pro kupujícího.
Kupující, který je spotřebitelem, může požadovat přiměřenou slevu nebo odstoupit od smlouvy, pokud
a) prodávající vadu odmítl odstranit nebo ji neodstranil v souladu s § 2170 odst. 1 a 2,
b) se vada projeví opakovaně,
c) je vada podstatným porušením smlouvy, nebo
d) je z prohlášení prodávajícího nebo z okolností zjevné, že vada nebude odstraněna v přiměřené době nebo bez značných obtíží pro kupujícího.
5.6. Prodávající je povinen reklamaci vyřídit bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů od data jejího uplatnění, nedohodnou-li se smluvní strany jinak.
5.7. Prodávající nenese odpovědnost za závady související s pomalým internetovým připojením, nedostatečným softwarovým vybavením nutným pro spuštění materiálů z programu či neaktualizovaným internetovým prohlížečem kupujícího. V případě výpadku serveru nemá kupující žádný nárok na kompenzaci či vrácení ceny. Prodávající je povinen zajistit co nejrychlejší zprovoznění serveru.
5.8. Prodávající nenese žádnou odpovědnost za úspěch či neúspěch kupujícího při uplatňování rad a návodů získaných v rámci NEO licence v praxi.
5.9. Právo z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud vadu sám způsobil.
6. Ochrana osobních údajů
6.1. Prodávající zpracovává osobní údaje kupujícího v souladu s nařízením EU č. 2016/679 (dále jen “GDPR”) a právními předpisy České republiky.
6.2. Prodávající vystupuje jako správce osobních údajů.
6.3. Osobní údaje kupujícího budou zpracovány za účelem naplnění smlouvy v rozsahu: jméno a příjmení, adresa trvalého bydliště, emailová adresa, telefonní číslo a rodné číslo.
6.4. Prodávající pro plnění smlouvy používá služeb subdodavatelů jakožto zpracovatelů, zejména poskytovatele a správce objednávkového software, poskytovatele účetního software a poskytovatele mailingových služeb (osobní údaje jsou ukládány v EU i mimo EU). Subdodavatelé jsou prověřeni z hlediska bezpečného zpracování osobních údajů. Prodávající a subdodavatelé uzavřeli smlouvu o zpracování osobních údajů, dle které subdodavatelé odpovídají za řádně zabezpečení fyzického, hardwarového i softwarového perimetru, a tedy nesou vůči kupujícímu přímou odpovědnost za jakýkoli únik či narušení osobních údajů. Subdodavatelé se sídlem mimo EU (poskytovatelé mailingových služeb) se formou účasti v právním rámci Privacy Shield zavázali dodržovat minimálně stejnou úroveň ochrany osobních údajů jakou stanoví GDPR.
6.5. Prodávající přijal právní, organizační a technická opatření pro ochranu zpracovávaných osobních údajů tak, aby nemohlo dojít k neoprávněnému přístupu k údajům, k jejich změně̌, zničení či ztrátě̌, neoprávněnému přenosům, k jejich jinému neoprávněnému zpracování, jakož i k jinému zneužití a aby byly personálně̌ a organizačně̌ nepřetržitě po dobu zpracovávání údajů̊ zabezpečeny veškeré povinnosti zpracovatele osobních údajů̊ , vyplývající z právních předpisů.
6.6. Osobní údaje kupujícího budou zpracovávány po dobu plnění smlouvy a zákonných lhůt. Osobní údaje budou zpracovávány v elektronické podobě automatizovaným způsobem.
6.7. Kupující má právo požadovat od prodávajícího přístup ke svým osobním údajům dle čl. 15 GDPR, opravu osobních údajů dle čl. 16 GDPR, popřípadě omezení zpracování dle čl. 18 GDPR. Uživatel má právo na výmaz osobních údajů dle čl. 17 GDPR. Dále má uživatel právo vznést námitku proti zpracování dle čl. 21 GDPR a právo na přenositelnost údajů dle čl. 20 GDPR. Uvedená práva lze uplatňovat a jakékoli dotazy k ochraně osobních údajů lze posílat na info@neofi.cz. V případě, že se kupující domnívá, že bylo porušeno jeho právo na ochranu osobních údajů, má právo podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů (www.uoou.cz).
6.8. Prodávající používá v rámci zvyšování kvality služeb, personalizace nabídky, sběru anonymních dat a pro analytické účely ve své prezentaci tzv. soubory cookie. Používáním webového rozhraní souhlasíte s použitím zmíněné technologie.
6.9. Kupující dává uvedením svých osobních údajů v registračním formuláři souhlas se zasíláním dalších emailů s podklady pro NEO licenci.
6.10. Kupující bere na vědomí, že v případě návštěvy webových stránek www.mojeneo.cz a https://system.neofi.cz bude automaticky zaznamenána jeho IP adresa, stránky, které v rámci webových stránek prodávajícího navštívil, datum a délku jeho pobytu a zejména využití jednotlivých služeb prodávajícího.
7. Odstoupení od smlouvy prodávajícím
7.1. V případě, že kupující poruší smlouvu závažným způsobem (porušení autorských práv, zneužití poskytnutých informací), je prodávající oprávněn od smlouvy odstoupit.
7.2. V případě, že prodávající odstoupí od smlouvy z důvodu porušení smlouvy závažným způsobem ze strany kupujícího, ztrácí kupující nárok na NEO licenci. V případě, že kupující získá NEO licenci před uplatněním práva na odstoupení od smlouvy prodávajícím, okamžikem účinnosti odstoupení NEO licence zaniká.
8. Závěrečná ustanovení a kontakt
8.1. Vztahy mezi prodávajícím a kupujícím se řídí právními předpisy České republiky. Případné spory bude rozhodovat příslušný soud v České republice. S případnou stížností se může kupující obrátit na orgán dohledu nebo státního dozoru.
8.2. Pokud se prodávající a kupující jakožto spotřebitel nedohodnou na smírném řešení sporu, je kupující oprávněn obrátit se na Českou obchodní inspekci s návrhem na zahájení mimosoudního řešení sporu. Náležitosti návrhu, popis průběhu jednání a další informace týkající se mimosoudního řešení sporu nalezne kupující na internetových stránkách www.coi.cz. Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů v rámci EU lze řešit podáním na EU online platformě. Dozor nad ochranou osobních údajů provádí Úřad pro ochranu osobních údajů (http://www.uoou.cz).
Jakékoliv připomínky, stížnosti či jiné písemnosti dle těchto obchodních podmínek nám prosím zašlete na e-mail: info@neofi.cz .
Tyto obchodní podmínky jsou platné a účinné od 5.9.2023.